duminică, 27 ianuarie 2013

Press "PLAY"



Discutia despre invatat cu sau fara muzica e foarte lunga si argumente valide sunt de ambele parti. Pana la urma tine de fiecare cum simte ca da mai mult randament. Mie personal imi place sa imi insotesc fiecare moment din zi cu muzica potrivita -care ma si ajuta sa get in the mood- deci am o gramada de playlist-uri: pentru dimineata, pentru facut ordine in camera, pentru pregatit de iesit in oras, pentru depresie, pentru somn, pentru in-drum-spre-scoala (varianta regular, varinata examen si varinata cursuri nasoale)... Ai prins ideea. Playlist-ul de invatat a fost tot timpul o problema- ba era prea lent si imi dadea chef de somn, ba era prea jumpy si imi dadeam seama ca dansez prin casa in loc sa invat, ba era prea poetica cadeam in lungi mediatii asupra iubirii, suferintei, fericirii... In urma cu cateva saptamani am primit un pont: Brian Eno - Music for Airports. E muzica ambientala si exclusiv instrumentala, usor de ascultat si numai buna pentru invatat si orice alta activitate care cere concentrare. M-am indagostit de cand i-am dat play.

Albumul intreg se gaseste si pe YouTube aici: http://www.youtube.com/watch?v=RfKcu_ze-60 pentru cei interesati.

0 comentarii: