miercuri, 27 februarie 2013

Good Morning, Spirulina! (Step 1)







Probabil ca toata lumea a auzit de spirulina, ati dat macar de un articol dintr-o revista sau de pe net in care nenumaratele beneficii ale spirulinei erau insirate. Daca am fi atat de naivi incat sa credem tot ce se scrie am ajunge la concluzia ca in micuta alga sta ascuns secretul "tineretii fara de batranete si vietii fara de moarte". Tin sa spun din start ca nu sunt adepta suplimentelor alimentare si produselor-minune, eu cred in alimentatia corecta si stilul de viata sanatos (da, stiu ca suna penibil pentru o persoana care bea 5 cafele pe zi si a facut ultima excursie la o sala de sport in urma cu aproape 6 luni). 
M-am hotarat sa incerc spirulina mai ales fiindca chiar daca numai 25% din ce se spune e adevarat tot cred ca merita. Am ales spirulina fiindca este recomandata vegetarienilor (contine foarte multe proteine de inalta calitate, usor asimilabile), se spune ca ajuta la crestera tonusului fizic si intelectual (am mare nevoie de asta), combate anemia, stimuleaza sistemul imunitar, ce mai, o sa ma puna din nou pe picioare. Cu pretul unui pachet de tigari, mi-am cumparat un flacon cu 60 de tablete de spirulina pe care am sa incep sa le iau de luni dimineata. Da, de luni intoarcem foaia!

0 comentarii: